lite bilder

Här kommer lite bilder från i morse då jag tyckte att matte skulle kliva upp vid 7-tiden med mig o husse!








Just det! Kan ju passa på att berätta vad som hände för en stund sedan.
Matte o husse hade tagit med mig för att åka en sväng. Matte bad husse släppa av henne utanför porten och det gjorde han, jag o matte gick upp till lägenheten och då kommer matte på att hon glömt nycklar och mobil inne.
Så vi går ner igen och går till garaget och kikar igenom några trasiga plankor för o se om husse är där, det är helt tomt och tyst..
Matte blir fundersam och tänker att han kanske redan gått upp och vi gått om varann på nått sätt. Så vi vandrar tillbaka till lägenheten och rycker i dörren - låst.
Matte börjar bli lite orolig och går tillbaka till garaget o kikar in igen, fortfarande knäpptyst. Så vi börjar gå omkring i gräset utanför en stund men efter 10 minuter är matte väldigt orolig. Så hon fick ringa på Hugo och Bellas mattar för att fråga om hon fick låna deras telefon, det fick hon såklart. Då visade det sig att husse hade åkt o tankat men nu var påväg hem - phiew!
Jag o matte står o pratar en stund och sedan ringer det i mobilen och nu var det husses tur att vara orolig. Han hade inte fattat att jag o matte hade gått in till Hugo o Bella utan hade farit runt i området och letat efter oss för han trodde att vi satt utanför porten.
Så knäppt det kan bli, men matte gick iallafall hem efter det och då var lägenheten öppen :D!

Kommentarer
Postat av: Anna & Flattgänget

Haha. Vad fel det kan bli ibland alltså! :) Tur att det oftast löser sig. Hihi.

2010-05-27 @ 21:49:37
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

hihihi vad busig du e som väcker matte med buuuuus!! lille busige pojke du är

2010-05-27 @ 22:34:34
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

nä det förstår jag, men du får tuffa till dig lite , du som e så tuff och busig!! puffar till dig lite kram Mio som busat sååå mkt med mormor idag att hon är så trött, själv förstår jag inte varför jag vill ju leka meeeeer!!

2010-05-27 @ 23:05:52
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Carina

haha vilket virr varr det var på er, tur att ni hittade varandra tillslut. Söta bilder på dig grabben :-)

2010-05-28 @ 05:45:20
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0