första hundhuset..

..på väldigt länge!
Var inte så många där och vi var först dit. Jag skällde som en tok på instruktören men slutade efter en stund.
Fick pröva lite aktiveringsleksaker och det var himla spännande, var som klossar man skulle peta bort för under dom låg godis. Fast det var roligare att tugga på klossarna för matte hade bara äckligt levergodis med sig som jag tröttnade på väldigt fort. Ingen idé att träna vidare med mig då tyckte matte, jag bara boffade åt dom andra hundarna och var okoncentrerad så efter drygt en timme åkte vi o handlade istället.
Fick lite godis av matte, mini bones..himla äckliga dom med tydligen. När skall matte lära sig att det är KORV eller KÖTTBULLAR som gäller?




Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Fy på matte, hur har hon mage bjuda dig på äckel-godis?? fattar ej vad ho tänkte!!! fnys jag lider med dig kram Mio



Matte: Jaa Y sele e kanon, men vi använder ej sele längre, gjorde det bara det Mios första levnads år, nu har vi det bara när mamma går med flexikoppel för då funkar halsband inte.. så vi har en del sele liggande sovandes, fast en används ju i samband med flexikoppel den e en skön y-sele från gustaf o evita, mjuk och skonsam.

2010-05-03 @ 21:14:17
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: linda & azi

Azi tackar och bockar hihi



Kul att ni är i hundhuset igen :) Har du flyttat tillbaks norrut nu igen, eller ska tillbaks till Göteborg snart? Usch, snö där, när man har vant sig till vår / sommar snart nu hihi.



I veckan ska vi ... imorgon blir de lungnt, onsdag ska azi med på jobbet för kvällen ska jag på hundföreläsning. torsdag är azi med mig på jobbet å vi åker t sommarstugan efter jobbet över helgen. lördagen ska jag nog kolla på lydnadstävling på en bruksklubb :)

2010-05-03 @ 21:18:05
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilken matte du har, klart det ska vara korv eller köttbullar :-) jag ger alltid Enzo korv när vi är på kurs så blir han extra uppmärksam, vanligt godis har vi hemma. hoppas ni får en bra dag

2010-05-04 @ 05:58:05
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Anna & Flattgänget

Var länge sen man kikade in här nu. Och ojj var stor han har blivit! :) Tiden går fort och valpar växer ännu fortare ;)

2010-05-04 @ 14:40:18
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Hundhuset, hur funkar det?? :)

2010-05-04 @ 19:38:32
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0