Ensam

Kära dagbok.

Ensamhetsträning idag. Första gången gick dåligt, pep efter matte som en liten valpunge. När jag varit tyst en stund gick matte in och sa åt mig att gå o lägga mig och vara tyst. Sedan gick hon ut igen och då var jag knäpptyst, man måste liksom vara tydlig med att jag faktiskt skall vara tyst och att matte verkligen kommer tillbaka. För andra och tredje gången gick som om jag aldrig hade gjort nått annat än o vara ensam.
Matte gick ut en sväng med mig och släppte sedan in mig ensam igen och låste dörren. Jag hoppade upp i soffan och la mig där o var helt tyst i 10 minuter och sedan gick matte in. Duktiga jag!
Matte skall ensamhetsträna mer o mer, det är bara det att hon tycker att det är extremt tråkigt och lite pinsamt att stå där i trappuppgången på samma ställe i minst 10 minuter och stirra på sin dörr. Undra om grannarna tror att matte är galen eller om dom förstår att vi tränar?

Kommentarer
Postat av: Ira

fasiken oxå ja det e lite föööör långt mellan umeå o luleå, jag har åkt buss mellan dessa städer o det var låångt!!! syyynd hade varit kul slå två flugor i en smäll o träffa er oxå!! snyyyft!

2010-05-31 @ 15:05:50
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha ja undrar vad grannarna tänker :p men bra att han är duktig!

2010-05-31 @ 17:02:25
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Carina

haha ja det måste se rätt roligt ut när man står utanför lägenheten. Gjorde det med mina oxå för att höra om de var tysta. Men sen gick jag längre bort och slängde sopor eller gjorde kortare ärende. Blev ju lite tråkigt att stå och glo :-) Duktig Elwiz är...

2010-05-31 @ 20:39:16
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0