Bus på morgon

Godmorgon!

Mulet idag, men det är iallafall hyffsat varmt. Idag händer det nog inget särskilt, blir nog en promenad om en stund. Imorgon är det ju hundpromenad och jag vill inte trötta ut mig allt för mycket idag ;).
Matte och husse har hängt upp tvätt i hela lägenheten, det är jätte mysigt, som en stor koja!
Dom hade nämligen tvättid igår kl19 men när dom kom ner så var maskinerna i full gång och det var minst 60 min kvar på alla 4 maskinerna, irriterande. Så husse fick stoppa alla maskiner och slänga ut tvätten som låg där i (han la dom i sånna där tvättkorgar på hjul som finns där). Sedan fick dom stå och torka upp allt vatten som for ut på golvet och göra rent maskinerna innan dom kunde lägga in sin tvätt. Kl22 stänger dom av strömmen i tvättstugan så alla lakan, handdukar och jeans osv blev inte helt torra utan fick hängas upp lite överallt i lägenheten istället. Ser lite roligt ut men :).
Vaknade iallafall runt 7 enligt husse men somnade sedan om till 9.30, då gick vi ut. Just nu ligger jag och busar med husse, låter som ett sjölejon och rullar runt på rygg!





Kommentarer
Postat av: Anonym

du lever värsta lyxliven elwi8z :) kram mio

2010-05-14 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0