Varning..

Ursäkta för ett extremt irriterande inlägg här:

Blir så j*dra förbannad ibland alltså!! Jag var ute med Elwiz på en gräsmatta precis utanför området (men som har balkonger som vetter ut dit). Elwiz springer o nosar och från ingenstans faller det ner massa bitar av bröd eller annat från en balkong ovanför oss och jag hör en balkongdörr smälla igen.
Elwiz tar en bit i munnen men jag säger åt honom att spotta ut den vilket han gör.
Asså nu får det vara nog!! En eller flera personer i en specifik lägenhet kastar ALLTID ut "ätbara" saker från sin balkong ner på den allmäna gräsmattan så att fåglarna flockas. Men det springer alltid en massa hundar där också då man tar den vägen till garaget eller ut från området. Jag vet inte hur många gånger både Elwiz och Duke har hittat saker just där. Och denna gången höll dom/den f*n på att kasta sin skit rakt PÅ mig!?
Vi skall absolut ringa till hyresvärden och klaga för såhär har det hållt på i över ett halvår, kanske längre för dom som bott här längre än oss.
Det dumma är bara att jag inte vet exakt vilken lägenhet det är, det är trevåningar och jag stod med ryggen mot balkongerna men "skiten" landa just framför mig så det verkar iallafall inte komma från balkongen längst ner utan 2a eller 3e våningen..
Vad tusan tänker vissa med egentligen? Vem vill ha en massa fiskmåsar o skator utanför balkongen? O tänk om det är något giftigt för djur de kastar ut. Vi har väldigt många igelkottar, katter och hundar i området!!
Skäms..

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi har oxå såna som gör på det viset där vi bor. Och i vintras var det inte bara fåglar kan jag lova utan råttor som drogs till maten och det var inte fräscht kan jag lova. :-(

2010-06-03 @ 05:51:37
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ritha

Bra att flera reagerar över att de kastas ut mat från balkongen.. men det är nog längst upp för de på andra våningen har nyligen flyttat dit. längst ner jobbar på dagarna. Bella fick tag i ett ben när hon nyligen kommit till mig var ca 4 mån då.satte det i halsen..så jag har klagat men det har inte skett någon föändring.. men nu är det ju en kille som vi har han kanske lyssnar (Kaj). jag kollar jämt när jag går där för Hugo äter också av skiten.. bra om vi är flera som klagar. då kanske det händer något.

2010-06-03 @ 23:12:02
Postat av: Ebba & Molly

Gud såå jobbigt! :(

2010-06-05 @ 08:10:27
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0