Hejdå matte!

Kära dagbok.

Nu är jag hos mattes faster med Brasse. Saknar matte och hon saknar mig!
Imorgon är det fullt upp för matte, hon skall till frisören och tandläkaren. Mormor o moster skall lämna Gibbe och Pigge. Sedan åker hela familjen på tisdag.. och är borta i 2 veckor!
Var iallafall kul att träffa Brasse, han satte mig på plats direkt trots sina 1.5 kg. Han är jämnstor med Pigge typ. Men han schasade iväg mig så fort jag försökte närma mig något som var hans. Bestämd liten kille.
Vi gick sedan en promenad och då sprang vi lösa och hade som ombytta roller, Brasse följde mig som en liten hundvalp. Sedan så hittade vi en huggormsbebis på vägen så då fick vi gå kopplade.
Men vi kom bra överens och kommer nog att bli goda vänner.

Bilder kommer nog ikväll för matte hade bara med sig mobilen men ingen sladd så morfar skall fixa en bluetooth-sticka.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skoj med en ny liten lekkamrat. Gulliga ni var på bilderna :-)

2010-06-13 @ 21:21:35
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ebba & Molly

Ja, man ska absolut inte underskatta de små ;)

2010-06-14 @ 17:10:30
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0