glass?

Kära dagbok.

Mormor hade tagit ut en tom glasskartong ur frysen och ställt på golvet. Matte fick en idé, undra om vovvarna ryms, och satte en mycket förvånad Gibbe i den. På nått konstigt vis så tyckte Gibbe att det var rätt så behagligt att sitta i den för han ville inte kliva ur.
Matte sprang o hämtade kameran och han satt kvar. Han försökte tillomed lägga sig i den men den var lite för liten för det. Tillslut fick hon luta den så han skulle kliva ur och sedan satte hon dit mig. Jag tyckte väl inte att den var lika go som Gibbe men jag satt lydigt kvar tills matte fått några kort sen sa hon varsågod och jag hoppade ur!








Tänk vad mycket pengar familjen hade sparat om dom gett Gibbe en kartong istället för alla bäddar och filtar han har ;).

Kommentarer
Postat av: Carina

haha vad gulliga ni är i er lilla låda :-) Många gånger är det som är gratis roligare än allt vi köper till våra djur.

2010-07-15 @ 21:59:08
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ira & Mio

hahahahahhaha Gibbe e helt ljuvlig han... jaa samma med mio tänk hur mkt leksaker, bädd etc jag kunde sparat in pengar på för han föredrar strumpor, pinnar etc ibland och bädd..?? nej mattes säng, soffa, matta duger lika bra... eller -ännu bättre.. hihi..



Söta Gibbe, Elwiz verkade dock inte gilla lådan lika mkt..lite grimas blev det! :)

2010-07-15 @ 23:39:55
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Maja

Så söt:D

2010-07-16 @ 00:06:11
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0