Promenix

Kära dagbok!

Vi var nyss ute på en promenad, nästan hela familjen. Mattes syster (moster) ville inte följa med denna gången heller men min morfar (mattes pappa) och mormor (mattes mamma) följde med ut. Morfar både videofilmade och tog kort. Jag fick även tillåtelse att visa mormors ansikte på bild.
Bilden är redigerad pga att det blev så väldigt ljust så man såg ingenting, sedan är den beskuren :).

Jag fick låna en av Pigges stickade tröjor på promenaden eftersom jag fortfarande fryser efter ett tag. Inte för att tröjan hjäpte speciellt mycket men men ^^,!

Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Mysigt med promenad =)

2010-01-01 @ 14:57:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Alexandraida♥

Härligt att kunna bära honom innanför jackan, fick Revo oxå göra när han va liten. Nu är han dock för stor för att göra det men han hade gärna velat ;)

2010-01-01 @ 15:11:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0