gäsp

Kära dagbok.

Är det inte helt typiskt att man skrivit ett helt inlägg och sedan försvinner allt?
Underbart..

Skrev iallafall att matte såklart bestämt sig för att ta med mig hem. Skall bli spännande att få se norrland!
Matte älskar ju mig mest av allt även om hon gärna hade satt ut både mig och Gibbe på blocket igår. Vi var lite väl hyper igår när Gibbe var tvungen att vara stilla. Det hade ingen av oss lust med.
Matte säger att hon var såå nära att få magsår. Oups!
Vi charmade faktiskt hela affären igår när vi skulle leta täcken. Både kunder och personal ville hälsa, gosa och mysa med oss, även prata sådär konstigt som alla gör ibland när dom ser oss - oshiboshi.
Skällde även ut två rottweilers och dom skällde tillbaka, när vi sedan skulle hälsa var jag inte lika modig längre utan gömde mig bakom matte. Vaddårå, dom såg ju så små ut på håll ;)!

Idag är det tisdag och moster skall till skolan igen, hon hade studiedag igår. Vi kanske möter upp henne efter skolan, får se :).

Nu skall jag sova lite till, är väldigt  trött. Trots att jag sovit nästan non-stop sedan 20.00.

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha undrar hur många ggr jag har funderat på att sätta ut Bamse på annons på blocket när han var yngre ;) nej men sånt får man räkna med :D

2010-01-26 @ 08:34:32
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Molly

Härligt!

2010-01-26 @ 19:09:52
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0