busarna

Kära dagbok!

Jag och brorsan har nu busat runt ett tag och nu är vi super trötta!
I morse var vi helt galna i varandra, det juckades och brottades och allting! Brorsan åkte oftast ner i backen för jag är starkare o tyngre men han var snabbt uppe på benen igen medan jag tog längre tid på mig att komma upp.
Men sedan när vi busat klart var det helt lungt, vi gick runt och nosade lite här o var, Gibzon pinkade på mattan i badrummet två gånger (precis när matte torkat upp första pölen så kom nästa höhö). Jag stirrade förvånat på honom för jag vet att man skall kissa utomhus!
Sedan tuggade vi lite på varsin ände av tuggbenet och sedan somnade vi bums båda två.
Jag börjar gilla min brorsa mer och mer!
I början var jag lite osäker på honom och ville inte alls leka, han var för på. Men lite senare på kvällen igår var vi i full gång med att åla oss under matsalsbordet och stolarna, vi lekte ål-jage! Hur kul som helst, fast inte för resten av familjen som försökte äta middag i lugn och ro..

Matte tycker det är synd om Gibzon för han är så smal! Man känner hans revben så himla tydligt.. men nu får han iallafall bra mat och allting.
Dom förra ägarna berättade att Gibzon åt allt, tillomed godis hade dom gett honom, dom sa att enda gången han spytt var när han ätit nötter..

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Sicken sjusovare Duke var :) vi brukar ut sist vid 22-23 beroende på när jag ska lägga mig/tv program hehe sen håller han sig till 9-10 tiden men det är sällan han behöver det förutom helger för jag vaknar oftast 6-7 tiden på morgonen p.ga jobbet men om helg då blir det oftast 23-10... skönt..

2010-01-18 @ 13:01:29
Postat av: marie och spencer

Vilken tur han har kom fick komma hem till er!

Blir så irriterad när man ser annonser där någon köpt en valp och några veckor senare upptäckte att dom inte hade tid för den :(

2010-01-18 @ 13:20:59
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Molly

Sötnosar! Förstår att det ä full fart i huset med er hemma!

2010-01-18 @ 14:26:16
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

förstår det :)alltid skönt när de är rumsrena.. När det någpongång händer en olycka (ytterst sällan så är det antingen mitt fel eller sjuk, som i somras då han hade magkatarr o bajsade inne typ varje 10:e minut oavbrutet det var ju ingens fel, gud vad olycklig han var stackarn!!) 2 dagar innan vi åkte in till akuten..



ja jobbar som teckenspråk och tolklärare :)

2010-01-18 @ 14:41:30
Postat av: Mimmi & Bamse

De är väldigt söta!! :)

2010-01-18 @ 21:18:18
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0