2010

Kära dagbok!

Nu är det minsann år 2010! Ingen skillnad än sålänge men men :). Här snöar det iallafall och vi hade kanske tänkt ta en liten familjepromenad sedan. Jag får ju såklart inte gå längre sträckor men jag är fortfarande så lätt att jag kan bäras utan problem ;)!
Vid 12-slaget reagerade jag inte på raketerna överhuvudtaget. Jag satt i mattes famn och tittade på dom lysande färgsmällarna och tyckte att dom nog var rätt så intressanta. Smällandet sket jag fullständigt i men jag fick endå sova hos matte i sängen ifall det skulle bli en massa smällande hela natten :)!
Nu får man bara se upp för alla kvarlämnade raketer och smällare på marken, dom skall man inte stoppa i munnen har matte sagt!
Moster tog kort på mig och storebrorsan Pigge igår efter tolvslaget, båda var suupertrötta och vi kurade ihop oss bredvid varandra!








Kommentarer
Postat av: Molly

Roligt att ni kommer överens :D

2010-01-03 @ 19:40:16
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0