Kväll

Kära dagbok!

Jag var hemma hos Hugo och Bella idag. När det är så kallt som det är nu så hoppar jag runt på tre ben i taget - inge kul! Matte träffade just då på Hugo och Bellas ena matte och hon erbjöd sig att sy ett par tossar åt mig, hur snällt är inte det?! Så vi gick dit och prövade en av Hugos för att avgöra storleken oså skall matte och husse åka till stan och köpa kardborre band imorgon.
Tossan är som en fleecestrumpa med en skinnbit påsydd som trampdyna så man inte halkar, sedan virar man kardborre bandet runt benet så sitter den perfekt :D! Kommer bli perfekt nu i snö och kyla för mina stackars tassar. Kommer ju även kunna använda dom nästa vinter :).
Matte hade tyvärr inte med sig kameran så vi har inga bilder att bjuda på. Det såg dock väldigt roligt ut när jag och Bella rusade runt och busade, vi sladdade runt på golvet och Bella fuskade genom att hoppa upp i sängen dit jag inte kom upp.
Men sen blev jag kissnödig och vi gick hem till oss. Matte och husse satte på någon film och jag somnade under skrivbordet, i soffan, i min bur..jaa lite överallt.
Trots att det skall bli svinkallt dom närmsta dagarna så vill vi inte åka hem. Vi saknar ju Gibbe och familjen men vi hör ju hemma här nu med husse o allt. Men maj är inte sååå långt bort..eller?

Kommentarer
Postat av: Carina

Kan tänka mig att det blir kallt om tassarna. Tyson reagerade oxå när det var som kallast här och hoppade på 3 tassar.

2010-02-20 @ 12:30:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Alexandraida♥

va skönt om de små tassarna.

Kram

2010-02-20 @ 14:57:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0