Allmänt tjöt

Kära dagbok.

Sorry, sorry och sorry för den extremt, otroligt dåliga och kassa uppdateringen. Men matte har kämpat med en exceluppgift hela dagen, tillslut gav hon upp. Så jag har inte fått låna datorn.
Inga bilder har det blivit heller för matte har inte ens packat upp kameran ur resväskan än!?
Skall man behöva göra allt själv?
Saknar husse väldigt mycket och blev så glad när jag hörde hans röst via telefon idag, min husse är bäst! Matte tycker dock att det är otroligt jobbigt att behöva gå ut kl 7 på morgon igen. Jag väckte ju alltid husse hemma ;).
Vi har faktiskt hunnit kolla runt lite efter valpkurser, jag kan ju det mesta men går man valpkurs kan man ju mycket lättare gå vidare på svårare kurser som liksom kräver det där diplomet från valpkursen. Gibbe skall gå en valpkurs som vi också är sugna på, kruxet är bara att vi kommer missa dom två sista gångerna då vi åker hem till Luleå..

Bjuder på en gammal goding, vi fyller ju "år" på fredag ;)! Glöm inte att gratta oss på 4-månaders dagen då!

Kommentarer
Postat av: Jonna & Puff

Jo, graciös står visserligen med i rastandarden.

"Rasen ska ge ett livligt intryck, vara graciös men ändå robust. Den ska ha en stolt hållning med lätta eleganta steg"



Ärligt talat är "Puff sittandes på en puff" ett enda sätt jag lyckas fota han själv, annars vill han gärna nosa kamera, vända och vrida...



Men valpmagarna är goa, dock tänkte jag nyss att det är tur att vi inte hade en valp under den här vintern som behöver gå ut helahela tiden. Jag hade nog lämnat tillbaka valpen och nöjd mig med hundlösa, bekväma livet under varma täcken, inomhus!. Svinkallt ute ju!

2010-02-23 @ 21:31:46
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Carina

Kul med kurs, jag väntar på att någon vardagslydnad/allmänlydnadskurs ska starta här som vi kan gå. Fast jag hoppas att snön försvinner och det blir lite varmare innan den sätter igång.

2010-02-24 @ 13:10:40
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Olga m. matte

Ha ha haa, typisk valpbild!

Jaha har du en till? kullsyskon? egenuppfödda?

2010-02-24 @ 21:47:22
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0