3 års dag

Kära dagbok.

Matte och husse firar 3 år tillsammans idag så därför har det blivit lite dålig uppdatering. Dagen började med att familjen + Gibbe åkte hem tiiidigt på morgonen så vi var uppe med tuppen.
Matte, husse och jag åkte sedan en tur med bilen i det oootroligt fina vädret (-21 grader). Det var frost överallt och vi åkte runt på landet bland åkrar och skotrar och hästar, urmysigt. Sedan köpte dom med sig semlor från Luleås godaste café och åkte hem och åt med tända chokladljus. Jag fick smaka grädde - mums!
Sedan såg vi på en film tillsammans och sedan bar det av till hundhuset!
Jag är suuuperduktig kan jag tala om. Har fin kontakt med matte nästan hela tiden och kan både sitta och vänta medan matte backar kopplets längd och sedan kommer jag på inkallning.
Är lite skraj för dom vovvar jag inte känner (speciellt dom stooora) men jag fick lukta och hälsa på några snälla idag :). När matte och jag körde kontaktövningar så körde dom andra på hundhuset rallylydnad, vad duktiga alla var! Jag skall med bli så duktig en dag.

Saknar Gibbe lite grann faktiskt, matte och husse kan liksom inte busa lika roligt som han kan. Han är iallafall i Göteborg nu och har det varmt och skönt. Han skrek inte på flyget heller, han sov faktiskt.. framsteg.

Nej nu skall jag hjälpa till med matlagningen, kyckling med klyftpotatis - mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0