Gomorron!

Kära dagbok.

Just nu ligger jag och Gibbe under sängen o sover, eller försöker iallafall. Han knör lite, han skall alltid ligga så nära mig som möjligt. Efter vår tupplur så skall vi ut på en liiiten promenix för vi skall ut på en lite längre sen när moster slutar skolan vid 14-tiden. Mormor tyckte nämligen att vi skulle gå ut tillsammans alla fyra, matte hade först tänkt ta ut oss ensam men moster kan ju lika gärna följa med hon också :).
Vi är inte ett dugg slöa efter valpkursen, en timme där känns som 10 minuter! Oså har vi minst 2 pauser där vi får kissa, dricka och "ha tråkigt", det skall nämligen vara kul att träna och tråkigt att ha paus ;).
Kan berätta att våra otufits bestod av Kiss Me tröjan och Gibbe hade sin röda hoddie från Puppia. Riktigt snygga var vi, som en extra matchning råkade Gibbe ha vinrött halsband och jag ett grönt haha! Så vi såg verkligen stylade ut.
Men det blev ju lite kallt när solen gick ner och vi rörde ju inte på oss sådär jätte mycket så då var en värmande tröja jätte bra att ha :).

Matte hoppas att vädret håller i sig för på söndag har vi planerat att hela familjen (matte, moster, mormor, morfar + jag & Gibbe) skall till slottskogen och promenera en bit! Så håll tummarna för att det blir sol och minst 15+!
Om mindre än 3 veckor åker vi hem till norrland så vi vill gärna ha så mycket värme som möjligt nu.

Nu blire tillbaka till sömnen och sedan ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0