Imorgon är det julafton

Kära dagbok!

Imorgon är det den 24 december! Min allra första jul blir det då.. undra egentligen vad jul är för något? Jag har iallafall klurat ut att det är något spännande och att man får presenter, har jag rätt?
Idag har jag lekt mycket och sovit ännu mer! Det är så mycket att upptäcka när man är så liten som jag. Snö är asball, har ni tänkt på det?
Trots att jag skakar som ett asplöv efter någon minut så är det skitkul att springa o hoppa runt i det vita fluffet. Matte har dock aldrig ute mig länge, endast för att göra mina behov. Jag har ju aldrig varit ute förut och det är ju minusgrader + snö som går upp till min kala mage.
Det bästa med snö är iallafall att jag slipper ha på mig halsband och koppel, jag kommer ändå inge långt ^^,!
Matte har bakat lussebullar och kokat kola idag men jag har sovit mig igenom allt det där. Sover ca 1-3 timmar i sträck och direkt jag vaknar så får jag gå ut o kissa.
Det har faktiskt inte hänt en enda olycka sedan den kl 7 i morse, bra va?
Här får ni lite fler sovbilder:



Kommentarer
Postat av: Ebba

Den vovven går ej att motstå! Sötnosen då...(!) Kan inte låta bli att gråta xD Blir bara så lycklig, vet ju hur det var att få Mollsan <3 Men, men jag ska låta bli ;) Roligt att han är lik Duke :D

2009-12-23 @ 19:02:31
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Honom vill jag bara ta! Så söt o mjuk att sova med :) Skönt att slippa koppel och halsband haha.

2009-12-27 @ 12:39:16
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0